احمد احمد .

احمد

فیلم برداری

آمار فروش محصولات ویدئویی که بازاریابان باید بدانند
1. فیلم نوع محتوای # 1 است که توسط بازاریابان برای فروش محصولات و خدمات استفاده می شود.
در گزارش بازاریابی ما یکی دیگر از وضعیت بازاریابی نیست ، بازاریاب های مورد بررسی گفتند که فیلم بهترین نوع محتوا است که در برنامه های بازاریابی محتوا تولید می شود و ارسال پست های وبلاگ را برای اولین بار انجام می دهد.

مشاوره رایگان استارتاپ

2. بیش از نیمی از بازاریابان در نوعی فیلم مرتبط با محصول سرمایه گذاری می کنند.
همچنین در گزارش HubSpot که در بالا به آن اشاره شد ، دریافتیم که تقریباً یک چهارم بازاریابان در فیلم های تبلیغاتی محصول سرمایه گذاری کرده اند ، در حالی که نزدیک به یک پنجم در نسخه های نمایشی محصول سرمایه گذاری کرده اند.

3. 73٪ بازدید کنندگان بیشتر که فیلم های محصول را تماشا می کنند ، خریدی انجام می دهند.
آیا می دانید در صورت ایجاد فیلم برای آنها ، محصولات شما بیشتر به فروش می رسند؟ دلایل بسیار زیادی برای این امر وجود دارد که در نکات بعدی به آنها خواهیم پرداخت. با این حال ، مهمترین نکته این است که فیلم ها برای محصولات شما خریدهای بیشتری را سریع انجام می دهند. این واقعاً بزرگترین و مهمترین آماری است که شما به آن نیاز دارید.

4. 92٪ بازاریابانی که از فیلم استفاده می کنند می گویند که این بخش مهمی از استراتژی بازاریابی آنها است - از 78٪ در سال 2015.
با توجه به بررسی Wyzowl در اواخر سال 2019 که در مورد تاکتیک های ویدئویی خود از بازاریان نظرسنجی کرده است ، تعداد فوق در سال 2015 از 78 درصد افزایش یافته است. با وجود آماری مانند این ، تقریبا هیچ شکی نیست که بازاریاب ها در حال یافتن فیلم با ارزش هستند و ارزش سرمایه گذاری خود را دارند.

5. 71٪ از مصرف کنندگان فیلم را نسبت به سایر محتوای بازاریابی ترجیح می دهند.
هنگامی که مصرف کنندگان احساس می کنند کالاهایی را که می فروشید درک می کنند ، احتمال دارد در هزینه کردن پول شانسی کنند. ویدیو بسیاری از آن سردرگمی ها را پاک می کند. آیا اینطور نیست که بازاریابی شما به چه چیز مربوط می شود؟ پاسخ به سؤالات با محتوای با کیفیت؟

6. 87٪ Gen Z فیلم ها یا تبلیغات دارای مارک تجاری را ترجیح می دهند که کسی راجع به یک محصول صحبت می کند.
ژنرال Z یکی از دیجیتال ترین و با آگاهی از بودجه ترین نسل ها در آنجا است. و با رسیدن به پتانسیل خرید کامل ، می خواهید رفتار سفر خریدارشان را در خاطر داشته باشید.

به عنوان افراد گروه محصولات سنی ، آنها به دنبال تبلیغات مبتنی بر فیلم ، نمایشی ، آموزش ، unboxings یا بررسی های ویدیویی از تأثیر گذاران هستند تا ببینند این محصول چگونه کار می کند و به نظر می رسد در زندگی واقعی چگونه است.

7. 55٪ از مصرف کنندگان از فیلم ها برای تصمیم گیری در خرید استفاده می کنند.
در حالی که ژنرال Z به شدت به فیلم ها به محصولات تحقیقاتی اعتماد می کند ، سایر گروه های سنی تفاوت چندانی با هم ندارند. براساس داده های سال 2019 از گوگل ، بیش از نیمی از افراد در همه گروه های سنی از ویدیو برای تصمیم گیری در زمینه خرید استفاده می کنند.

مردی به لیست خود در تلفن نگاه می کند. "من آدم لیست نیستم من آن را در مغزم. من این ویدئو را در لوله کشی یا راهرو برقی تماشا خواهم کرد تا اطمینان حاصل کنم که همه چیز مورد نیاز را دارم. " 55٪ از خریداران می گویند در هنگام خرید داخل فروشگاه از ویدیو آنلاین استفاده می کنند.

منبع تصویر

در نهایت ، فیلمهای معتبر می توانند به اعتماد بیشتر منجر شوند. با تهیه فیلم های محصول ، شما به خریداران اطلاعات با کیفیت می دهید که در پس زوایای خوب و روشنایی پنهان نمی شوند. آنها محصولاتی را که سفارش می دهند درک می کنند و از خرید آنها خوشحال تر هستند. با هر معامله عالی ، اعتماد و اطمینان بیشتری می کنید.

بررسی وضعیت دانش ویدیو
فکر می کنید آمار ویدیوی خود را می دانید؟ خود را با مسابقه تعاملی زیر آزمایش کنید تا ببینید که چقدر در جزئیات بالا خیس کرده اید. سعی کنید به اوج خود نرسید زیرا به هر سوال پاسخ می دهید:


ایجاد یک فیلم محصول جذاب
مصرف کننده ای که به تجارت شما اعتماد دارد ، ارزش سرمایه گذاری شما در تولید فیلم محصول را دارد ، اینطور نیست؟

اگر آمار فوق شما را تحت تأثیر قرار داده است و آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در اولین ویدیوی محصول خود دارید ، ابتدا فکر کنید که چه چیزی را می خواهید امتحان کنید. در اینجا چند نمونه از قالب های ویدیویی محصول آمده است:

Demos / Tutorials: این فیلم ها چگونه می توانند محصول یا خدمات را کار کنند تا یک مصرف کننده بتواند عملکرد آن را در یک محیط واقعی ببیند.
فیلم های بازاریابی Influencer: اگر وقت لازم برای تولید فیلم های محصول ندارید ، اما بودجه لازم برای کار با آنها را دارید ، می توانید برای استخدام یک ماکروفر یا میکرو آنفلوانزا در نظر بگیرید تا یک ویدئو را در شبکه های خود قرار دهید تا در مورد آنها صحبت کرده یا محصول شما را تبلیغ کند. .
تبلیغات یا تبلیغات ویدیویی: این فیلم ها معمولاً کوتاه تر از آموزش هستند. آنها صرفاً محصول یا خدمات و ویژگی های عالی آن را برجسته می کنند ، اما لزوماً نیازی به جزئیات کامل در مورد چگونگی عملکرد آن ندارید.
محتوای تولید شده توسط کاربر: اگر مشتریهای شاد دارید که از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند ، آنها را ترغیب به فیلمبرداری از یک فیلم ویدیویی یا عدم جعبه بوکسری کنید که بتوانید به طور عمومی در رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود به اشتراک بگذارید. وقتی دیگران یک فرد واقعی را می بینند که در مورد موفقیتی که با نام تجاری شما داشته اند در حال صحبت است ، ممکن است مایل باشند به پیشنهادات شما اعتماد کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی ویدیویی ، این راهنمای نهایی مفید را بررسی کنید.

یادداشت سردبیر: این پست وبلاگ در ابتدا در فوریه 2016 نوشته شده است ، اما برای تازه بودن و جامع بودن در ژوئیه 2020 به روز شد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۷:۵۴ توسط:علی موضوع: نظرات (0)