احمد احمد .

احمد

ثبت آگهي در نيازچه

تبليغات رايگان براي چه كساني به درد ميخورد؟

تبليغات رايگان براي كساني كه ميخواهند كسب و كار خود را رونق ببخشند، پيشنهاد بسيار خوبي است و دو حالت دارد، يا تبليغات را انجام مي دهيد و پيشرفت مي كنيد يا بدون تبليغات ادامه مي دهيد كه دير يا زود از گود رقابت خارج خواهيد شد. اين حقيقت دارد. پس مطمئن باشيد تبليغات رايگان ما نتيجه مطلوبي را براي شما به ارمغان مي آورد.

 

 

اخيرا فروش كالاها و خدمات در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي بسيار رونق گرفته است. بسياري از توليدكنندگان از طريق تبليغات به رشد و توسعه رسيده اند. تعداد كاربران اينترنتي هر روز در حال افزايش است. به همين دليل تبليغات تاثيري بسياري بر رونق كسب و كار دارد. تبليغات رايگان ابعاد گسترده ي دارد. مهم ترين هدفي كه تبليغات اينترنتي به دنبال آن هستند افزايش فروش و شناخت مخاطبان به محصولات است. آگهي اينترنتي روش هاي مختلفي دارد كه عبارت است از:

  • تبليغات همسان

  • تبليغات از طريق موتور جستجو

  • تبليغات بنري

  • تبليغات از طريق شبكه هاي اجتماعي

تبليغات همسان قصد دارد كه نظر مخاطبان خود را از طريق مشكلات جذب كند. اين روش تبليغات هوشمندانه است. تبليغات از طريق موتور جستجو به اين هدف است كه در يك مدت زمان كوتاه و با هزينه ي مناسب محصولات شما را تبليغ كنند.  اين نوع تبليغ از طريق عنوان و تكرار كلمات اصلي انجام ميشود‌. تبليغات بنري با عضو شدن در يك سايت و بنر خود را با ثبت در آن انجام ميشود. امروزه شبكه هاي اجتماعي بخش مهمي از زندگي ما را تشكيل ميدهند و كاربران زيادي هم در اين شبكه ها فعال هستند.  شبكه هاي كه تبليغات در آن موثر است مانند توييتر و فيسبوك و تلگرام است.

 

مزيت هاي ثبت آگهي رايگان

آگهي ابزاري است كه در مقابل پرداخت هزينه، محصولات خود را به مخاطبان معرفي ميكند. آگهي ها مزاياي دارند كه عبارت است از:

  • تشويق مشتريان به خريد بيشتر

  • اثبات محصول

  • پوشش وسيع تر

  • مخاطبان هدفمند

  • اطلاع رساني بيشتر

آگهي ها انواع مختلفي دارند مانند:

  • آگهي تيزر

  • آگهي رپرتاژ

  • حك آرم

  • زير نويس

  • دعوت به تماشا

  • نشان آگهي

آگهي تيزر در تلويزيون و راديو انجام ميشود و مدت تبليغ آن۲۰تا۴۰ثانيه است. آگهي رپرتاژ مانند مستند است و كمترين زمان گزارش آن۱۲۰ثانيه است. حك آرم هم در تلويزيون است زمان تبليغ آن حداقل ۵دقيقه است. دعوت به تماشا هم در موقعيت هاي است كه در تلويزيون برنامه ي در حال پخش است و بين آن آگهي پخش ميشود و اخيرا بسيار رايج شده است. زيرنويس هم در تلويزيون انجام مي گيرد و مدت پخش آن۱۵ثانيه است. نشان آگهي شامل نمايش نام،نشان تجاري، به صورت روزانه از شبكه هاي صدا و سيما انجام ميشود. ثبت آگهي رايگان بهترين روش رونق در كسب و كار ميباشد. آگهي اينترنتي همانطور كه از نامش معلوم است در اينترنت انجام ميشود.

چرا بايد از نيازمندي هاي آنلاين استفاده كنيم؟

  • براي فروش محصولات

  • براي اطلاع رساني

  • براي كسب آراي مردم

يك وبسايت اگر اقدام به تبليغات رايگان بكند بايد ويژگي هاي داشته باشد مانند:

  • توانايي دسته بندي آگهي ها

  • بهره بردن از كلمات كليدي

  • درج لينك

  • درج تصوير

براي درج آگهي در اينترنت، سايت هاي زيادي وجود دارد. اولين گام براي تبليغات رايگان در اينترنت بايد يك سايت خوب را انتخاب كنيد. همچنين  بايد سايتي كه انتخاب ميكنيد داراي اعتبار باشد. سايت خوب، سايتي است كه روزانه هزاران بازديد داشته باشد. تبليغات رايگان در چنين سايت هايي يك فرصت عالي است. تبليغات رايگان در اين سايت گسترده است و همه جنبه ها را در برميگيرد مانند:

  • املاك

  • گردشگري

  • خودرو

  • پزشكي 

  • صنعت

  • ساختمان

  • آموزش

نيازمندي هاي آنلاين شامل چه مواردي ميشود؟

  • تقسيم بندي مجزا

  • قابل تفكيك بر اساس مكان

  • كاربري راحت

  • سرعت لود بالا

  • داشتن پكيج هاي متفاوت

  • سئو مناسب

براي آساني كار بازديدكنندگان و تبليغ كنندگان بهتر است كه تبليغات رايگان داراي تقسيم بندي هاي مختلف باشد. قابليت تفكيك مكان ها براي وب سايت هاي تبليغاتي مهم است چون مكان هاي مختلف از آن براي تبليغات استفاده مي كنند. سايت تبليغات رايگان چون داراي مشتريان مختلفي مي باشد بايد كاربري آن به شكلي باشد كه همه افراد به راحتي بتوانند از اين سايت بهره ببرند. سايت تبليغات رايگان بايد سرعت لود بالاي داشته باشد چون امكان دارد هر دقيقه تعداد كاربران زياد شود پس بايد سرعت لود بالا باشد تا كارها سريعتر انجام شود. يك سايت تبليغات رايگان بايد پكيج هاي گوناگوني داشته باشد تا هر كاربر بتواند متناسب با نيازهايش  آگهي هاي خود را ثبت كند. اين پكيج ها به سه دسته تقسيم ميشوند كه عبارت است از:

  • پكيج برنز اي

  • پكيج نقره اي

  • پكيچ طلايي

يك سايت تبليغات رايگان بايد سئو مناسبي داشته باشد يعني بايد بهينه سازي زيادي داشته باشد. كه افراد بتوانند از آگهي ها بازديد بيشتري بكنند. تبليغات رايگان در عصر حاضر جوابگو نياز هاي جامعه است. تبليغ  براي اين است كه ما براي رسيدن به اهدافمان كمك كنيم.  اخيرا تبليغات رايگان به يك تجارت و صنعت بزرگ تبديل شده است. سالانه هزينه هاي زيادي صرف تبليغات مي شود. يكي از مهم ترين مزاياي تبليغات به صرفه بودن است يعني با هزينه كمتر آگهي هاي خود را تبليغ كنيد. تبليغات رايگان اينترنتي نسبت به تبليغات سنتي مخاطبان بيشتري را جذب ميكند. شما زماني كه با مزاياي تبليغات رايگان آشنا شويد ميفهميد كه اين سايت بسيار بهتر و خوب تر از ساير سايت هاي تبليغاتي ميباشد. در سال هاي گذشته تبليغات رايگان  در اينترنت براي فروش محصولات رشد بسيار چشمگيري داشته است.

 

انواع سبك و اهداف تبليغات

تبليغات سبك هاي مختلفي دارد. همچنين اهداف هاي متعددي دارد.سبك هاي تبليغات عبارت است از:

  • تبليغات آگاهي دهنده

  • تبليغات تشويق كننده

  • تبليغات يادآوري كننده

  • تبليغات محيطي

  • تبليغات مدرن

  • تبليغات اينترنتي

اهداف تبليغات عبارت است از:

  • معرفي محصولات به بهترين شيوه و روش ممكن

  • گسترش دادن كسب و كار شما به بهترين وجه

  • ميزان سود شما را در كسب و كار افزايش ميدهد

  • واسطه ها را از بازار از بين ميبرد

  • مشتريهاي جديد را جذب ميكند همچنين مشتريهاي قديم‌ را حفظ ميكند

  • مشتري ها را از قيمت هاي جديد در بازار آگاه ميكنند

  • خدماتي را كه به كاربران ارائه ميدهد براي شما عزيزان شرح ميدهد

  • همواره مصرف كننده را ترغيب ميكند كه او به اين كالا در آينده نزديك نياز خواهد داشت

  • به طور حرفه اي مشتري را براي خريد كالاي شما معتقد ميكند

تبليغات آگاهي دهنده يعني مشتري ها را از وجود كالاهاي جديد آگاه مي سازد. تبليغات ترغيب كننده يعني مشتري را براي خريد كالاي شما تحريك و تشويق ميكند. تبليغات ياد آوري كننده يعني همواره به خدماتي كه ميتوانيد به مشتري ارائه دهيد را تكرار ميكند تا در ذهن مشتري ها ياد آوري شود. تبليغات محيطي به دو نوع تبليغات داخلي و خارجي تقسيم ميشود  تبليغاتي كه در بالاي مغازه ها ، كاتالوگ و غيره است را تبليغات داخلي مينامند. تبليغات كه در مكان هاي سرپوشيده انجام مي شود مانند مترو و غيره.  تبليغات خارجي ناميده ميشود. تبليغات مدرن و اينترنتي هم منظور از شبكه هاي اجتماعي است.

 

تبليغات رايگان اينترنتي خود را به ما بسپاريد .

با توجه به اينكه دنيا در حال پيشرفت و توسعه و گسترش ميباشد، آگهي رايگان اينترنتي بسيار گسترده شده است و مشتريان زيادي دارد. شما مخاطبان عزيز ميتوانيد  تبليغات خود را به ما بسپاريد و در كسب و كار خود بهترين نتيجه را داشته باشيد همچنين ما به شما تضمين ميكنم كه كسب و كار شما با تبليغات سايت ما رونق ميگيرد. سايت ما در تبليغات بسيار حرفه اي و هوشمندانه كار ميكند پس نگران هيچي نباشيد. كسب و كار از شما، تبليغ و شناساندن آن با ما. پس وقت را از دست ندهيد و همين الان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

منبع: https://niazcheh.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۳۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

فيلم برداري

آمار فروش محصولات ويدئويي كه بازاريابان بايد بدانند
1. فيلم نوع محتواي # 1 است كه توسط بازاريابان براي فروش محصولات و خدمات استفاده مي شود.
در گزارش بازاريابي ما يكي ديگر از وضعيت بازاريابي نيست ، بازارياب هاي مورد بررسي گفتند كه فيلم بهترين نوع محتوا است كه در برنامه هاي بازاريابي محتوا توليد مي شود و ارسال پست هاي وبلاگ را براي اولين بار انجام مي دهد.

مشاوره رايگان استارتاپ

2. بيش از نيمي از بازاريابان در نوعي فيلم مرتبط با محصول سرمايه گذاري مي كنند.
همچنين در گزارش HubSpot كه در بالا به آن اشاره شد ، دريافتيم كه تقريباً يك چهارم بازاريابان در فيلم هاي تبليغاتي محصول سرمايه گذاري كرده اند ، در حالي كه نزديك به يك پنجم در نسخه هاي نمايشي محصول سرمايه گذاري كرده اند.

3. 73٪ بازديد كنندگان بيشتر كه فيلم هاي محصول را تماشا مي كنند ، خريدي انجام مي دهند.
آيا مي دانيد در صورت ايجاد فيلم براي آنها ، محصولات شما بيشتر به فروش مي رسند؟ دلايل بسيار زيادي براي اين امر وجود دارد كه در نكات بعدي به آنها خواهيم پرداخت. با اين حال ، مهمترين نكته اين است كه فيلم ها براي محصولات شما خريدهاي بيشتري را سريع انجام مي دهند. اين واقعاً بزرگترين و مهمترين آماري است كه شما به آن نياز داريد.

4. 92٪ بازارياباني كه از فيلم استفاده مي كنند مي گويند كه اين بخش مهمي از استراتژي بازاريابي آنها است - از 78٪ در سال 2015.
با توجه به بررسي Wyzowl در اواخر سال 2019 كه در مورد تاكتيك هاي ويدئويي خود از بازاريان نظرسنجي كرده است ، تعداد فوق در سال 2015 از 78 درصد افزايش يافته است. با وجود آماري مانند اين ، تقريبا هيچ شكي نيست كه بازارياب ها در حال يافتن فيلم با ارزش هستند و ارزش سرمايه گذاري خود را دارند.

5. 71٪ از مصرف كنندگان فيلم را نسبت به ساير محتواي بازاريابي ترجيح مي دهند.
هنگامي كه مصرف كنندگان احساس مي كنند كالاهايي را كه مي فروشيد درك مي كنند ، احتمال دارد در هزينه كردن پول شانسي كنند. ويديو بسياري از آن سردرگمي ها را پاك مي كند. آيا اينطور نيست كه بازاريابي شما به چه چيز مربوط مي شود؟ پاسخ به سؤالات با محتواي با كيفيت؟

6. 87٪ Gen Z فيلم ها يا تبليغات داراي مارك تجاري را ترجيح مي دهند كه كسي راجع به يك محصول صحبت مي كند.
ژنرال Z يكي از ديجيتال ترين و با آگاهي از بودجه ترين نسل ها در آنجا است. و با رسيدن به پتانسيل خريد كامل ، مي خواهيد رفتار سفر خريدارشان را در خاطر داشته باشيد.

به عنوان افراد گروه محصولات سني ، آنها به دنبال تبليغات مبتني بر فيلم ، نمايشي ، آموزش ، unboxings يا بررسي هاي ويديويي از تأثير گذاران هستند تا ببينند اين محصول چگونه كار مي كند و به نظر مي رسد در زندگي واقعي چگونه است.

7. 55٪ از مصرف كنندگان از فيلم ها براي تصميم گيري در خريد استفاده مي كنند.
در حالي كه ژنرال Z به شدت به فيلم ها به محصولات تحقيقاتي اعتماد مي كند ، ساير گروه هاي سني تفاوت چنداني با هم ندارند. براساس داده هاي سال 2019 از گوگل ، بيش از نيمي از افراد در همه گروه هاي سني از ويديو براي تصميم گيري در زمينه خريد استفاده مي كنند.

مردي به ليست خود در تلفن نگاه مي كند. "من آدم ليست نيستم من آن را در مغزم. من اين ويدئو را در لوله كشي يا راهرو برقي تماشا خواهم كرد تا اطمينان حاصل كنم كه همه چيز مورد نياز را دارم. " 55٪ از خريداران مي گويند در هنگام خريد داخل فروشگاه از ويديو آنلاين استفاده مي كنند.

منبع تصوير

در نهايت ، فيلمهاي معتبر مي توانند به اعتماد بيشتر منجر شوند. با تهيه فيلم هاي محصول ، شما به خريداران اطلاعات با كيفيت مي دهيد كه در پس زواياي خوب و روشنايي پنهان نمي شوند. آنها محصولاتي را كه سفارش مي دهند درك مي كنند و از خريد آنها خوشحال تر هستند. با هر معامله عالي ، اعتماد و اطمينان بيشتري مي كنيد.

بررسي وضعيت دانش ويديو
فكر مي كنيد آمار ويديوي خود را مي دانيد؟ خود را با مسابقه تعاملي زير آزمايش كنيد تا ببينيد كه چقدر در جزئيات بالا خيس كرده ايد. سعي كنيد به اوج خود نرسيد زيرا به هر سوال پاسخ مي دهيد:


ايجاد يك فيلم محصول جذاب
مصرف كننده اي كه به تجارت شما اعتماد دارد ، ارزش سرمايه گذاري شما در توليد فيلم محصول را دارد ، اينطور نيست؟

اگر آمار فوق شما را تحت تأثير قرار داده است و آمادگي خود را براي سرمايه گذاري در اولين ويديوي محصول خود داريد ، ابتدا فكر كنيد كه چه چيزي را مي خواهيد امتحان كنيد. در اينجا چند نمونه از قالب هاي ويديويي محصول آمده است:

Demos / Tutorials: اين فيلم ها چگونه مي توانند محصول يا خدمات را كار كنند تا يك مصرف كننده بتواند عملكرد آن را در يك محيط واقعي ببيند.
فيلم هاي بازاريابي Influencer: اگر وقت لازم براي توليد فيلم هاي محصول نداريد ، اما بودجه لازم براي كار با آنها را داريد ، مي توانيد براي استخدام يك ماكروفر يا ميكرو آنفلوانزا در نظر بگيريد تا يك ويدئو را در شبكه هاي خود قرار دهيد تا در مورد آنها صحبت كرده يا محصول شما را تبليغ كند. .
تبليغات يا تبليغات ويديويي: اين فيلم ها معمولاً كوتاه تر از آموزش هستند. آنها صرفاً محصول يا خدمات و ويژگي هاي عالي آن را برجسته مي كنند ، اما لزوماً نيازي به جزئيات كامل در مورد چگونگي عملكرد آن نداريد.
محتواي توليد شده توسط كاربر: اگر مشتريهاي شاد داريد كه از محصول يا خدمات شما استفاده مي كنند ، آنها را ترغيب به فيلمبرداري از يك فيلم ويديويي يا عدم جعبه بوكسري كنيد كه بتوانيد به طور عمومي در رسانه هاي اجتماعي يا وب سايت خود به اشتراك بگذاريد. وقتي ديگران يك فرد واقعي را مي بينند كه در مورد موفقيتي كه با نام تجاري شما داشته اند در حال صحبت است ، ممكن است مايل باشند به پيشنهادات شما اعتماد كنند.
براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد بازاريابي ويديويي ، اين راهنماي نهايي مفيد را بررسي كنيد.

يادداشت سردبير: اين پست وبلاگ در ابتدا در فوريه 2016 نوشته شده است ، اما براي تازه بودن و جامع بودن در ژوئيه 2020 به روز شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۷:۵۴ توسط:علي موضوع: نظرات (0)